۰
پیگیری سفارش

09374571389

info@baghsedak.com

معرفی کتاب:مغز سریع و کاربردی نویسنده:اریک چادلر_لیز جانسون مترجمان: دکتر بیتا نصرالهی،محمدپاشا انتشارات: روانشناسی وهنر

 

 

کتاب "مغز سریع و کاربردی" از اریک چادلر یک کتاب مفید در زمینه بهبود حافظه، تمرکز و یادگیری است. در این کتاب، نکات مهمی از مطالبی که می‌توانند برای بهبود عملکرد مغز و افزایش توانایی‌های شناختی مفید باشند، آورده شده است. 
این کتاب به منزله مقدمه ای بر تاریخچه رشد و تکامل مغز، نحوه عملکرد مغز،شیمی مغز و شیمی رفتار و مناطق مغزی درگیر در خواب و بیداری، احساس، ادراک، هشیاری، حافظه، هوش و غیره است که به زبان بسیار ساده و روشن این مفاهیم را بیان می کند.
این کتاب اطلاعات بسیار مفیدی برای درک و فهم ساده آنچه را ما نیاز داریم در زمینه نوروسایکولوژی و نوروساینس بدانیم، ارائه می دهد و منابعی را در انتهای هر مطلب ذکر می کند تا خوانندگان و علاقمندان برای کسب دانش عمیق تر در این زمینه به آنها مراجعه کنند.
در این کتاب نکات مهمی از مطالبی که می توانند برای بهبود عملکرد مغز و افزایش توانایی های شناختی مفید باشند،آورده شده است.
برخی از این نکات شامل موارد زیر می‌شوند:

1. تمرینات مغزی: این کتاب راهکارهای تمرینات مغزی را برای بهبود حافظه و تمرکز معرفی می‌کند.

2. تغذیه مناسب: ارتباط تغذیه مناسب با عملکرد بهتر مغز و یادگیری را برجسته می‌کند.

3. استراحت و خواب: نکاتی برای بهبود استراحت و خواب صحیح برای بهبود عملکرد مغز را بررسی می‌کند.

4. تمرکز و توجه: روش‌هایی برای افزایش توجه و تمرکز را مورد بررسی قرار می‌دهد.

این کتاب می‌تواند به همه‌ی افراد علاقه‌مند به بهبود عملکرد مغز و یادگیری کمک کند و راهکارهای مفیدی را برای این منظور ارائه می‌دهد.

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده

​اخرین مطالب

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش