۰
پیگیری سفارش

09374571389

info@baghsedak.com

معرفی کتاب: شفقت برخود نویسندگان: دکترهومن نامور،زینب اشراقی انتشارات: روانشناسی و هنر

 

 

کتاب "شفقت برخود" اثر دکتر هومن نامور، یک کتاب موفقیت و توسعه شخصی است که به خواننده کمک می‌کند تا با خودشان ارتباط برقرار کنند و بهبودی در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود داشته باشند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با خودتان همدل شوید، خودتان را بپذیرید و روابط خود را بهبود بخشید. این کتاب شامل تجربیات شخصی و مشاوره‌های عملی برای تقویت روحیه و اعتماد به نفس است.
هومن نامور درسال ۱۳۵۷ متولد شد،وی دکتری روانشناسی سلامت،عضو هیئت علمی دانشگاه، خانواده درمانگر، زوج درمانگر و...است.
وی مسئول نشریه علمی تحلیلی روانشناسی وهنر می باشد.
شفقت برخود یک مهربانی و شفقت کارآمد به سوی درون است درمقابل بی کفایتی های شخصی، اشتباهات و شکست ها به ویژه در مواجهه با موقعیت های دشوار زندگی که از کنترل ما خارج است.شفقت برخود به ما کمک می کند تا نقص ها و کمبودها را درخودمان، دیگران و زندگی بپذیریم و به سمت رشد و خودشکوفایی پیشرفت کنیم.
مطالعه این کتاب به نوجوانان بسیار  توصیه می شود،نوجوانی دوره ای پر از چالش است که شما دچار تغییرات زیستی ، عاطفی و روانی می شوید که می تواند برای شما سخت و حتی دردناک باشد . در این دوره بسیاری از نوجوانان احساس نارضایتی می کنند، دراین کتاب شما با مهارت هایی برای مقابله با این مسائل و غلبه بر خودسرزنش گری آشنا می شوید.

در بخشی از کتاب شفقت به خود: کتاب کار برای نوجوانان می‌خوانیم:

ما به آنچه که در دنیای بیرونی‌تان اتفاق می‌افتد نگاهی انداختیم، امّا در درونتان چه؟ مطمئنم که در مورد بلوغ و هورمون‌ها چیزهایی شنیده‌اید. شنیده‌اید که بدنتان چگونه تغییر می‌کند و برای «تولید مثل» آماده می‌شود. ولی داستان به اینجا ختم نمی‌شود. مغزتان نیز در حال تغییر است. می‌دانستید؟ به جز زمان کودکی، مغزتان بیش از هر زمان دیگری در حال تغییر است. مغزتان نیز همانند سایر اعضای بدنتان در حال آماده شدن برای ادامه زندگی در قالب بزرگسالی است.

جالب‌ترین چیزی که اتفاق می‌افتد این است که دو بخش جداگانه مغزتان به طور همزمان در حال رشد هستند. یکی از آن‌ها سیستم لیمبیک نام دارد و همان بخشی از مغز است که در زمان برانگیختن احساساتتان - مثل احساس خشم یا عصبانیت - فعال می‌شود. از آنجایی که این بخش هنگامی که حدود یازده یا دوازده ساله هستید شروع به تغییر می‌کند، بنابراین احتمالاً در این سن متوجه می‌شوید که به راحتی گریه می‌کنید و یا در حدود یک و نیم ثانیه از احساس خونسردی به عصبانیت شدید تغییر حالت می‌دهید.

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده

​اخرین مطالب

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش