۰
پیگیری سفارش

09374571389

info@baghsedak.com

معرفی کتاب: جادوی فکر بزرگ نویسنده: دکتر دیوید جزف شوارتز ترجمه : ژنا بخت آور انتشارات:مروارید

 

 

کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید جوزف شوارتز نویسنده و مربی انگیزشی اهل آمریکا است که سبب معروفیت وی شد .
"جادوی فکر بزرگ " از جمله آثاری است که در جهت توسعه فردی، موفقیت،کسب و کار ، تعاملات مفید و سازنده و... به شما کمک شایانی می کند ،  نویسنده در این کتاب علاوه بر بیان راه ها و اصولی که باعث موفقیت ، محبوبیت و روشن فکری می شوند ، نمونه هایی را ذکر می کند که ممکن است با شرایط فعلی ما نیز شباهت  داشته باشد ،نمونه هایی که توانسته اند با تغییر ذهنیت و خود گویی های مثبت و همچنین دوری از عذرتراشی ها و تغییر عادت ها ،  زندگی خود را دگرگون کرده و بهبود بخشند و به معنای واقعی زندگی کنند. 
با خواندن این کتاب به اهمیت حقیقی  اندیشه ، ایمان به توانایی ها، زمان ،  اعتماد به نفس ، و موارد مهم دیگر پی می برید ،  در واقع شما با مطالعه این کتاب به شیوه صحیح اندیشیدن ، مقابله با ترس ها و آنچه که برای داشتن یک زندگی ایده آل نیاز است دست خواهید یافت.

ذهن و آنچه ما به آن می اندیشیم، عناصری جادویی هستند که مسیر زندگی را تغییر می دهند ، اگر افکار شما مثبت باشد به مسیر درستی هدایت خواهید شد ، و اگر منفی نگر باشید و دائم از همه چیز گلایه کنید و خود را دست کم بگیرید ، همان  مسیر منفی پیش روی شما قرار میگیرد.
اگر به موفقیت و توانایی های خود ایمان داشته باشید ، حتما به هرآنچه در ذهن خود می پرورانید خواهید رسید ، 
کسانی که به دنبال کشف استعداد های خود هستند  و می خواهند مالک بهترین ها باشند اما نمی دانند چگونه یا از اقدام کردن می ترسند ، پیشنهاد می شود که حتما این کتاب را مطالعه کنند .
این اثر را مطالعه کنید و مثل خورشید در اوج بدرخشید .


برشی از کتاب:
من در آنجا به یک نکته اساسی رسیدم کشف کردم که وجوه اشتراک ما انسان ها بیشتر از وجوه اختلافمان است ، کشف کردم که دیگران چقدر مثل خود من هستند ، آنها هم غذای خوب را دوست دارند ،دلشان برای خانواده و دوستانشان تنگ می شود ، می خواهند در زندگی پیشرفت کنند، مشکلاتی دارند و استراحت را دوست دارند ،بنابراین اگر دیگری هم اساسا مانند من باشد دیگر جایی برای ترس از او وجود ندارد .
اکنون دیگر بی معنی است از آدمی که درست شبیه من است بترسم.

۴
از ۵
۷ مشارکت کننده

​اخرین مطالب

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش